fbpx
rozwiń wszystkie

Adresat

Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej, wychowawcy świetlicy, osoby pracujące z młodszymi dziećmi chcący rozwijać czytelnictwo u swoich podopiecznych.

Korzyści z udziału w szkoleniu

Rozszerzenie dotychczasowej wiedzy dotyczącej kodowania o pomysły oraz materiały pozwalające wykorzystać kodowanie w ramach przedmiotów humanistycznych. Warto, aby uczestnik spotkania posiadał podstawowe informacje z zakresu nauki kodowania.

Treści


  • przypomnienie obowiązującego wykazu lektur w klasach 1-3,

  • pomysły na zabawy z wykorzystaniem motywów z lektur z wątkami kodowania :

  •  aktywności na macie do kodowania

  • zabawy językowe

  • kodowanie/programowanie jak „nowy” język

  •  proste zadania z wykorzystaniem TIK

  • wymiana doświadczeń

  • krótki przegląd wartościowych publikacji dla dzieci spoza kanonu lektur,

  • uporządkowanie informacji na start pozwalających łączyć naukę kodowania  z podnoszeniem kompetencji czytelniczych u najmłodszych.

Prowadzący

mgr Teresa Smoleń - prowadzi szkolenia dotyczące kodowania i programowania na wczesnym etapie edukacyjnym. Trener  w programie „Zaprogramuj przyszłość” Stowarzyszenie Cyfrowy Dialog.

Szkolenie prowadzone zgodnie z najwyższymi standardami

logo pifsiso29990sz

Forma

Pobierz opis tego szkolenia w PDF Pobierz wszystkie szkolenia w PDF

Zapisy zamknięte

Cena: 199 zł

Czas trwania: 16:00-19:00

Ilość godzin dydaktycznych: 5

Termin szkolenia: 2023-10-26 (czwartek)

 

ONLINE

Efektywne nauczanie 4+1
4 godziny zajęć praktycznych z ekspertem
1 godzina pracy własnej z materiałami edukacyjnymi.

Warunkiem organizacji szkolenia jest zebranie wymaganej minimalnej liczby osób

Kontakt

szkolenia@kire.plzadaj pytanie

695 928 305

Informacje o płatnościach

opłaty można dokonać gotówką w biurze KIRE lub przelewem

Dane do przelewu

Eurobank
07 1470 0002 2503 8386 5000 0001

W tytule przelewu proszę podać:

- imię i nazwisko
- data szkolenia (dd.mm.rrrr)

Sposoby rekrutacji na szkolenie:

przez formularz zgłoszeniowy online

Skontaktuj się z nami: